۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

افزایش ۳۲۶ درصدی ارزش بازار ونیکی نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری

"فملی" بیشترین ارزش بازار پرتفوی ونیکی را در اختیار گرفت
افزایش ۳۲۶ درصدی ارزش بازار ونیکی نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در مردادماه سال جاری از محل سود سهام، سود تضمین‌شده، سود (زیان) فروش سرمایه‌گذاری درآمد ۹۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد. 

به گزارش بیدار بورس، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در مردادماه سال جاری (منتهی به آذرماه ۱۴۰۳) از محل سود سهام، سود تضمین‌شده، سود (زیان) فروش سرمایه‌گذاری درآمد ۹۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد. 

افزایش ۳۲۶ درصدی ارزش بازار ونیکی نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری
میزان سرمایه‌گذاری که ونیکی در مردادماه انجام داد مربوط به شرکت‌های بورسی و غیر بورسی بود. میزان سرمایه‌گذاری که ونیکی در این ماه از خود بر جای گذاشت مبلغ نزدیک به ۱۱ همت بود. عمد ‌سرمایه‌گذاری این شرکت متعلق به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه با مبلغ ۱۰ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود. مابقی سرمایه‌گذاری‌ها نیز در شرکت‌های غیر بورسی رقم خورد.

 ارزش بازار ونیکی در مردادماه ۱۴۰۳ به ۴۳ هزار و ۶۹۳ میلیارد تومان رسید که این مبلغ در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد تومانی همراه بود.
 
"ونیکی" در این دوره مالی بیشترین سرمایه‌گذاری که انجام داد متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» با ۳ هزار و ۶۱۶ میلیارد تومان بود و در جایگاه بعدی نیز رشته صنعت «فلزات اساسی» قرار داشت. بیشترین ارزش بازار ثبت‌شده توسط ونیکی در این دوره متعلق به فلزات اساسی با مبلغ ۱۱ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومان بود.
میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در مردادماه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود. میزان درآمدزایی این شرکت سرمایه‌گذاری از محل سود سهام محقق‌شده مبلغی برابر با ۳ هزار و ۷۸۷ میلیارد تومان بود.

میزان ارزش بازار این شرکت در مقایسه با بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها ۳۲۶ درصد افزایش پیدا کرده است.
بیشترین ارزش بازار "ونیکی" در این دوره ماهانه مربوط به شرکت ملی صنایع مس ایران با مبلغ ۴ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز شرکت خودروسازی ایران خودرو با مبلغ ۳ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار "ونیکی" را به خود اختصاص داده‌اند.
 

کد خبر 38311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =